Дистанційне навчання: міф чи реальність?
Давайте поговоримо про дистанційне навчання. Чи часто Ви навчаєтесь за допомогою інтернету? Як поєднати розваги, які є в інтернеті з навчанням? Чи реально це? Декілька років назад я для себе зробив відкриття. Мій друг і хороший знайомий навчався у московькому Виші заочно. Так, в нього були сесії і все таке, але це було зовсім інше навчання - дистанційне. Він в тапочках і трусах сідав біля компа, вмикав скайп і спілкувався з викладачем і однокурсниками. Вгадайте як він робив контрольні? Правильно, так само. Мене зацікавила якість здобутих таким чином знань і я занурився у цю роботу. більше того, сам пройшов заочні курси і не одні. Які переваги?
https://drive.google.com/open?id=1IbZurKjv5byC4zTYMUjfvyITLQhDjkJ3_9F9o_pfizg
гнучкість – можливість викладення матеріалу курсу з урахуванням підготовки,
здібностей учнів. Це досягається створенням альтернативних сайтів для
одержання більш детальної або додаткової інформації з незрозумілих тем, а також
низки питань –підказок тощо;
· актуальність – можливість упровадження новітніх педагогічних,
психологічних, методичних розробок;
·
зручність – можливість навчання у зручний час, у певному місці, здобуття
освіти без відриву від основної роботи, відсутність обмежень у часі для
засвоєння матеріалу;
·
модульність – розбиття матеріалу на окремі функціонально завершені теми,
які вивчаються у міру засвоєння і відповідають здібностям окремого студента або
групи загалом;
·
економічна ефективність – метод навчання дешевший, ніж традиційні, завдяки
ефективному використанню навчальних приміщень, полегшеному коригуванню
електронних навчальних матеріалів та мультидоступу до них;
·
можливість одночасного використання великого обсягу навчальної інформації
будь-якою кількістю студентів;
·
інтерактивність – активне спілкування між студентами групи і викладачем, що
значно посилює мотивацію до навчання, поліпшує засвоєння матеріалу;
·
більші можливості контролю якості навчання, які передбачають проведення
дискусій, чатів, використання самоконтролю, відсутність психологічних бар’єрів;
·
відсутність географічних кордонів для здобуття освіти. Різні курси можна
вивчати в різних навчальних закладах світу.
На Заході ця форма
з'явилася вже досить давно і має велику популярність серед студентів через її
економічні показники і навчальну ефективність. Дистанційну форму навчання ще
називають "освітою на протязі всього життя" через те, що більшість
тих, хто навчається, - дорослі люди. Багато хто з них вже має вищу освіту,
проте через необхідність підвищення кваліфікації або розширення сфери
діяльності у багатьох виникає потреба швидко і якісно засвоїти нові знання і
набути навички роботи. Саме тоді оптимальною формою може стати дистанційне
навчання.
Подаю Вам на розгляд свою роботу по впровадженню дистанційного навчання у 7 класі при вивченні історії України
Побачити електронну версію Ви можете ось за цим посиланнямhttps://drive.google.com/open?id=1IbZurKjv5byC4zTYMUjfvyITLQhDjkJ3_9F9o_pfizg
Коментарі
Дописати коментар