Компетентісно-орієнтовані завдання з історії
Контрольна робота за І семестр з всесвітньої
історії 8 клас
В.1.
1.Дайте
визначення термінам:
а)Капіталізм;
б)Гуманізм;
2.Чи погоджуєтесь
Ви з твердженням, що відкриття нових континентів сприяло розвитку культури?
Відповідь обґрунтуйте.
3.
Охарактеризуйте причини Реформації.
4. Про
який період йдеться: «класична фаза художньої культури. У
цей час центр розвитку італійського мистецтва з Флоренції переміщується в Рим.
Тут створюються численні монументальні будівлі, скульптурні твори, фрески і
картини. Античність вивчається тепер більш ґрунтовно, відтворюється більш
строго і послідовно, але наслідування древнім не подавляє в митцях їхньої
самостійності, і вони з більшою винахідливістю і фантазією переосмислюють та
перетворюють усе, що вважають доцільним запозичити з греко-римського мистецтва».
5.Опишіть даний твір. В чому, на Вашу думку його геніальність. Що Ви знаєте
про автора? Хто зображений на картині? Напишіть твір–есе до твору, чим би Ви
захоплювались, будучи художником?
6.Висловіть власну думку з приводу, що дозволяє називати митців Високого
Відродження титанами? Чи відповідали Леонардо да Вінчі, Мікеланджело і Рафаель
гуманістичному ідеалу людини?
В.2.
1.Дайте
визначення термінам:
а).мануфактура;
б).буржуазія;
2.Як змінився раціон європейця після ВГВ чи суттєво це вплинуло на світогляд?
Відповідь обґрунтуйте.
3. Охарактеризуйте причини Контрреформації.
4.Вставте
пропущені слова. «В мистецтві
____________ на перший на перший план висуваються проблеми громадянського обов'язку
високих моральних якостей, подвигу, образу прекрасної, гармонійно розвинутої,
сильної духом і тілом людини — героя, що зміг піднятися над рівнем
повсякденності. Пошук такого ідеалу і призвів мистецтво до синтезу,
узагальнення, до розкриття загальних закономірностей явищ, до виявлення її
логічної взаємодії. Мистецтво
відмовляється від частковостей, незначних подробиць в ім'я узагальненого
образу, в ім'я відображення гармонійного синтезу прекрасних сторін життя. В
живописі провідною стала тенденція деталізованого відтворення оголеного
людського тіла, в зображенні якого майстри досягли найвищих вершин. Людське
тіло на картинах початку XVI ст. виконували здоровим, енергійним, атлетичним,
подібним до античного тіла Греції.»
5.Опишіть даний
твір. Що Вам відомо про автора? Що зображує художник? Напишіть твір-есе до
твору. Чим Вас зацікавила ця картина?
6.Висловіть власну думку з приводу, що дозволяє називати митців Високого
Відродження титанами? Чи відповідали Леонардо да Вінчі, Мікеланджело і Рафаель
гуманістичному ідеалу людини?
Контрольна робота за І семестр з всесвітньої
історії для учнів 9 класу
В1.
І.Дайте
визначення понять
1.Консерватизм – це…..
2.Соціалізм-це….
3.лібералізм-це….
ІІ. Напишіть
про яку подію написав О.Пушкін «…оковы тяжкие падут,
темницы рухнут – а свобода , Вас примет радостью у входа, и братья меч Вам
отдадут». Як
вважаєте, ці слова можна примінити до сучасної Росії? Відповідь обґрунтуйте.
ІІІ. Оберіть три правильні відповіді:
Муравйов,Пестель,Муравйов-Апостол, Тургєнєв,Лунін.
ІV.
Охарактеризуйте причини «Весни народів»
1848-1849 рр.
V.

V .Чому
в ХІХ ст. в Англії головною
вимогою було проведення парламентської реформи і чому рух за реформи (чартизм)
не переріс у революцію

Коментарі
Дописати коментар